دریافت نمایندگی برسادیس

اگر مایل به دریافت نمایندگی از محصولات شرکت برسادیس میباشید ، در این بخش میتوانید توضیحات لازم برای دریافت نمایندگی را مشاهده نمایید.

چه کسانی میتوانند نمایندگی داشته باشند؟

کسب و کار خانگی

فروشگاه کوچک

فروشگاه بزرگ

نحوه دریافت نمایندگی خردکن برسادیس

شرکت برسادیس با بیش از 20 سال سابقه در تولید لوازم برقی آشپزخانه توانسته است تا با در نظر گرفتن کیفیت هر چه بیشتر محصولات خود جای خود را در میان آشپزخانه کدبانوهای ایرانی باز کند. برسادیس هر روز در پیشرفت و تولید محصولات جدید خود میکوشد تا تعداد محصولات خود را بالا برده و رضایت هم میهنان عزیز را جلب نماید. شما عزیزان هم میتوانید در این پیشرفت سهیم بوده و به نحوی در این مسیر همراه برسادیس باشید.

کارخانه برسادیس توانایی تولید تعداد بالای محصولات خود را دارد و از همه کسب و کارهای خانگی یا فروشگاه های کوچک و بزرگ برای دریافت نمایندگی محصولات خود استقبال مینماید. همه افرادی که یک کسب و کار کوچک در منزل یا یک فروشگاه کوچک در محله یا یک فروشگاه بزرگ در شهر خود دارند واجد این شرایط میباشند.

کارخانه برسادیس

کارخانه برسادیس واقع در تهران ، شهرک صنعتی چاردانگه میباشد و صفر تا صد تولید محصولات برسادیس در این کارخانه صورت میگیرد. به همین دلیل خیال تمامی مشتریان برسادیس از گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات این شرکت آسوده میباشد.

دریافت نمایندگی خردکن برسادیس

برای مشاوره و دریافت نمایندگی محصولات برسادیس میتوانید از طریق فرم زیر درخواست خود را ارسال کرده و یا با شماره های قرار داده شده در قسمت پایین در ارتباط باشید. همکاران ما پاسخگوی شما خواهند بود.

    شماره تماس جهت دریافت نمایندگی : 09128930215

    شرکت برسادیس

    برسادیس یکی از معتبرترین برندهای تولید خردکن برقی با سابقه بیش از 20 سال در این صنعت میباشد. اولین تولید شرکت برسادیس سبزی خردکن های استیل با برندهای متنوع بود که با استقبال فراوانی روبرو شد. پس از آن در پی بالا بردن کیفیت و کاربرد هرچه بیشتر خردکن ها، برسادیس با رونمایی از محصول جدیدش به نام خردکن همه کاره برسادیس توانست جایگاه ویژه ای در آشپزخانه بانوهای ایرانی بدست آورد.

    قیمت محصولات برسادیس

    برسادیس با در نظر گرفتن اوضاع اقتصادی کشور سعی میکند محصولی با کیفیت بالا و در عین حال با قیمت مناسب تولید و در اختیار هموطنان عزیز قرار دهد. همینطور میتوانید برای مشاهده قیمت های روز محصولات برسادیس به صفحه فروشگاه برسادیس مراجعه نمایید.

    برسادیس ساخت کجاست ؟

    مواد اولیه خردکن برقی برسادیس مثل مواد اولیه تیغه ها و بدنه ، از چین و کره وارد میشود و ساخت صفر تا صد آن در کارخانه برسادیس واقع در تهران ، شهرک صنعتی چهاردانگه صورت میگیرد. به همین منظور برند برسادیس محصولات خود را با گارانتی 18 ماهه تعویض قطعات و 10 سال خدمات پس از فروش عرضه میکند تا خیال هموطنان عزیز از این بابت آسوده باشد.