آشـــنایی با برســـادیـــس

گروه کارخانه‌جات عینعلی با سابقه ۳۵ ساله تولید لوازم خانگی فعالیت خود را از سالهای گذشته با نام تجاری برسادیس در حوزه ی تولید و توزیع لوازم خانگی با کیفیت به طور جدی تر و با استاندارهای روز ایران و در کلاس جهانی آغاز کرده است که شما میتوانید در موارد بعدی مدرک و مجوزات مارا ملاحظه بفرمایید.

کارخانه برسادیس

معـــنای برســـادیـــس

این نام با ریشه ی تمام فارسی متشکل شده از کلمه ی برسا (قهرمان،پهلوان) و پسوند دیس (مثل، گونه و مانند) به معنای قهرمان گونه یا مانند قهرمان و توامان معنای پهلوان گونه یا مانند پهلوان را دارد.

شعـــار برنــد برســـادیـــس ،اساس باهم بودن

این شعار با نگاهی به عبارت BE به معنای بودن و با نگاهی مبنی بر اینکه برسادیس یک اساسی است برای باهم بودن ( اعضای خانواده با هم/ اشاره به تولید ملی و زنجیره تولید تا خریدار باهم/ اعضای تشکیل دهنده تیم برسادیس با هم و استنباط های فراوان ) انتخاب شده است.
از طرفی در زبان فارسی اثاث به معنای لوازم و اسباب یک منزل و هم وزن اساس است که خود ایهام کاملی از این سو دارد که برسادیس اثاث (لوازم منزل) با هم بودن هم هست. از دیگر دالیل انتخاب این شعار برند میتوانیم به واج آرایی دو حرف ب و س در جمله و ادای راحت آن است.

نشان اســـتانـــدارد

تمامی محصولات تولیدی این شرکت از قطعات مصرفی الکتریکی شیمیایی و مکانیکی مورد تأیید اداره محترم استاندارد میباشد که شماره استاندارد هر محصول بر روی کارتون محصول درج گردیده است که این نشان خیال شما را از تطابق اطلاعات درج شده روی کارتن با محصولات در دست شما و کیفیت لازم راحت میکند.
شما میتوانید برای استعلام استاندارد که درج شده روی محصول را به سر شماره ی ۱۰۰۰۱۵۱۷ بفرستید تا خیالتان بابت اصالت کالا راحت شود.

ایــزوی جهـــانـــی

محصولات برسادیس در ۳ آیتم مدیریت – کنترل کیفیت و سازگاری زیست محیطی دارای ایزوی جهانی میباشد که شما در این قسمت مشاهده میفرمایید.

افــتخارات مـــا

رضایــت مــشتــری

گروه کارخانه جات عینعلی افتخار دارد که تندیس رضایتمندی مشتری را از مقامات عالی وزارت محترم صمت(صنعت-معدن-تجارت) دریافت کند.

تندیــس نــشان منــتــخب

گروه کارخانه جات عینعلی افتخار را نیز دارد که در سالن همایش صدا و سیما نشان منتخب از نگاه مصرف کنندگان را از دستان عالی مقامان سازمان صدا و سیما و سازمان صمت دریافت کند.

کد رهــگیری کــلا

یکی از مهمترین فاکتورهایی که به مصرف کننده و توزیع کننده لوازم خانگی ثابت میکند که محصول خریداری شده آنها اصالت دارد کد رهگیری کالاست.
از آن روی که تمام محصولات تولید شده در کارخانه جات برسادیس از صفر تا صد تولید داخلی میباشد و تمام مبانی قانونی آن انجام شده دارای کد رهگیری کالا میباشد و شبهه ای برای کالای قاچاق وارداتی و شبیه قاچاق برای مصرف کننده و توزیع کنندگان باقی نمیگذارد. این کد بر روی محصولات برسادیس موجود میباشد.

گارانــتی مــحصول

یکی از بزرگترین مزیت های حمایت از کالای داخلی داشتن کارت گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش سریع و در دسترس میباشد.
محصولات برسادیس جدا از کیفیت بالا به گارانتی های طلایی خود معروف است، از آنجا که تمامی محصولات برسادیس از موتور، تیغه ها، بدنه ها، پنل های الکتریکی، سنسورها و میکروسوئیچ ها و… تولید شرکت برسادیس میباشد، گارانتی این شرکت همواره پاسخگوی نیاز مشتری میباشد چرا که با ارائه قطعات اصلی و همینطور پشتیبانی از سؤالات شما در مورد نوع مصرف و نگه داری خیال شما را از خرید محصولات خود راحت میکند.
در صورت نیاز به گارانتی و خدمات پس از فروش به هایلایت خدمات پس از فروش مراجعه فرمایید.

همــکاری با سرآشــپزان برجسته و بلاگر هــای معتــبر

یکی دیگر از افتخارات شرکت برسادیس همکاری با سرآشپزان مطرح و متخصص ایرانی و خارجی میباشد که پس از تأیید کیفیت و بررسی خطوط تولید ما و همچنین مدارک ما سالهاس که ما را به شما پیشنهاد کردند البته که جز سرآشپزان عزیز بلاگر و فودبلاگرها بسیاری نیز با ما همکاری و مارا معرفی کردند که با مراجعه به پست های ما میتوانید بخشی از ویدیو ها را ببنید.

اگر همچنان از مجموعه ما سؤالی دارید تماس بگیرید تا همکاران ما در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ بدهند.

ممنون از توجه و همراهی شما