معرفی خردکن

بهترین برند خردکن برقی در ایران و قیمت روز

بهترین برند خردکن برقی در ایران و قیمت روز

در سال های اخیر با پیشرفت چشمگیر تولید خردکن برقی در سراسر دنیا شاهد تولید خردکن های برقی با تکنولوژی های جدید بوده ایم. کدبانوهای ایرانی نیز از این خردکن ها استقبال فراوانی کرده و به دنبال بهترین خردکن برقی ایرانی یا خارجی هستند. همچنین امروزه بیشتر مردم سرعت و راحتی کار نیز برای آنها از اهمیت بالایی برخوردار است.

اکثر خردکن های برقی کارایی یکسانی دارند و فقط در کیفیت قطعات و خدمات تفاوت دارند. با این حال انتخاب بهترین خردکن برقی از همه لحاظ برای خریداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی یکی از بهترین و پرفروش ترین خردکن های برقی در 2 سال اخیر یعنی خردکن همه کاره برسادیس بپردازیم.

خردکن برسادیس
  • نگاه کلی به مشخصات

حجم مخزن:

1 تا 6 لیتر

نوع موتور:

گیربکسی سنگین نیمه صنعتی

جنس بدنه:

پلی کربنات نشکن

جنس تیغه ها:

استاینلس استیل لیزری

گارانتی:

18 ماهه تعویض شرکتی

خدمات:

10 سال خدمات پس از فروش

خردکن چیست ؟

برای اینکه درک بهتری از کارایی این دستگاه داشته باشید باید بدانید که در واقع خردکن چیست! خردکن برقی جایگزین مناسبی برای انواع خردکن های دستی و رنده میباشد. به جای استفاده زمان بر و طاقت فرسا از چاقو و رنده شما میتوانید از خردکن های برقی استفاده کنید که سرعت و راحتی کار شما را تا چندین برابر افزایش میدهند. اما خردکنی که در حال معرفی آن هستیم در واقع همه کاره بوده و جایگزین دستگاه هایی مثل سبزی خردکن ، چرخ گوشت ، مخلوط کن ، میکسر و شیکر ، همزن ، آسیاب خشکبار ، پوست کن سیب زمینی و ... میباشد! شاید کمی عجیب باشد اما این دستگاه واقعا کار همه این دستگاه ها را برای شما انجام میدهد! برای پی بردن به صحت این مطالب در ادامه با ما همراه باشید.

در ابتدا نظر چند نفر از خریداران را که در شبکه های اجتماعی ثبت شده باهم میبینیم:

مریم حسنیه

“سلام و خسته نباشید. من دنبال دستگاهی بودم که بتونم حجم زیادی سبزی باهاش خورد کنم و وقتی این دستگاه رو تهیه کردم دفه اول راحت 20 کیلو سبزی باهاش خورد کردم هر دفه تقریبا 3 کیلو رو راحت زد ممنونم از دستگاه خوبتون”

انوشه زمانی

“سلام وقتتون بخیر تشکر میکنم ازتون که کارمو راحت کردین من برای رب گوجه لازم داشتم و تونستم تقریبا 40 کیلو رب گوجه درست کنم خدا بهتون برکت بده”

کاربردهای خردکن برقی برسادیس

  1. خرد کردن انواع سبزیجات و سیفی جات مثل پیاز ، سیب زمینی ، هویج ، کاهو ، کلم ، خیار ، گوجه و ...
  2. چرخ کردن گوشت و مرغ 
  3. خرد کردن انواع میوه و میوه یخ زده و یخ برای میکس و تهیه انواع آبمیوه مثل شیر موز ، آب طالب ، آب پرتقال ، آب هندوانه و ...
  4. میکس انواع مواد داغ و سرد مثل حلیم و الویه
  5. آسیاب انواع خشکبار مثل گردو ، پسته ، بادام و ...
  6. پوست کندن سیب زمینی ، پوست سبز پسته ، پوست سبز گردو ، به ، سیر و ...

توضیحات و خرید محصول

از این بخش میتوانید وارد صفحه اصلی این محصولات شوید و توضیحات کامل را مشاهده نموده و خرید خود را انجام دهید. شما میتوانید به دو روش خرید آنلاین از طریق درگاه امن زرین پال و پرداخت درب منزل خرید خود را ثبت نمایید.

خردکن برقی همه کاره برسادیس

معرفی بهترین برند خردکن برقی

برندهای خردکن برقی در ایران به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است ، اما بهترین خردکن برقی در ایران کدام است؟ خردکن برسادیس با تست های فوق العاده نظیر تست نشکن بودن مخزن ، تست تیغه ها با خرد کردن شیشه ، تست موتور با هم زدن شن توانست ثابت کند که یکی از بهترین خردکن های برقی در ایران و حتی در جهان است. فیلم های تست این دستگاه در انتهای همین صفحه قرار گرفته است.

معرفی قطعات خردکن برسادیس

موتور خردکن برسادیسموتور دستگاه

موتور این خردکن مجهز شده به موتور سنگین چرخ گوشت های نیمه صنعتی میباشد که به واسطه گیربکس قدرتمندی که روی این دستگاه قرار گرفته است قدرت آن به 1800 دور در دقیقه تبدیل میشود. خردکن برسادیس مجهز به سنسور هوشمند موتور بوده که در صورت داغ شدن یا تحت فشار قرار گرفتن به صورت خودکار خاموش میشود و پس از تقریبا 2 دقیقه مجددا آماده کار میشود.

به علت قرار گیری موتور خردکن برقی در بالای دستگاه، عدم نفوذ آب در موتور دستگاه حتی بر اثر استهلاک سیستم آب بندی وجود ندارد و به راحتی می توان سبزیجات آب دار را در دستگاه خرد نمود. 

مخزن خردکن برسادیس مخزن دستگاه

مخزن خردکن برقی برسادیس از جنس پلاستیک یا پیرکس نیست، بلکه پلی کربنات است که حتی با ضربه شدید نمی شکند، تغییر رنگ نمی دهد، هرگز بو نمی گیرد و همچنین مقاوم در برابر خط و خش می باشد که با رنگ بسیار شفاف جهت مشاهده دقت انجام کار، حتی در فواصل زمانی زیاد موجب کدر شدن و دورنگی نمیشود.
ظرفیت کلی مخزن خردکن برقی برسادیس از اندازه خوبی برخوردار است و برای جامدات از صد گرم شروع و تا سه کیلو با کارایی مناسب قابل حمل میباشد و در دسته مایعات بسته به نیاز کاربر از یک  تا شش لیتر گنجایش دارد ، به طوری که مناسب انواع کارهای سبک و سنگین بوده و می توان در رستورانها که نیازمند یک خردکن، آسیاب کن و مخلوط کن همه کاره و با دوام هستند استفاده نمود.

تیغه دستگاه

این دستگاه با تیغه ضخیم استاینلس استیل با برش لیزری برای خرد کردن انواع گوشت (قرمز و سفید)، خرد کردن یکنواخت سبزی، مخلوط کردن، آسیاب کردن انواع خشکبار، انواع خمیر در دسته سبک و دسرها، خرد کردن سیب زمینی، پیاز، هویج و انواع آنها، پوره کردن گوجه فرنگی جهت تهیه رب و نیز نخود خیس شده جهت تهیه فلافل، میکس انواع غذاهای سرد و گرم مانند حلیم، سوپ، سالاد الویه و... و نیز خردکردن یخ و میوه های یخ زده کاربرد دارد. تیغه خردکن برسادیس بسیار مقاوم بوده و به راحتی کند نمیشود ، زنگ نمیزند و نمیشکند. 

پوست کن دستگاه

خردکن برسادیس دارای یک قطعه کارا برای پوست کندن سیب زمینی ، گرفتن پوست سبز گردو ، پوست سبز پسته ، پوست سیر ، پوست به و ... میباشد که سرعت کار شما را در آشپزخانه تا حد زیادی بالا میبرد. 

درب خردکن برسادیسآبگیر دستگاه

آبگیر زیرین کلاهک موتور مانع از آب رفتن و کثیف شدن کلاهک میشه و به راحتی قابل جدا شدن و تمیز کردن می باشد. 

کفگیر خردکن برسادیسکفگیر دستگاه

این محصول دارای یک کفگیر مخصوص است و به صورت ایمنی و کارا طراحی شده که در حالت کارکرد دستگاه از حد نصاب خود پایین تر نرفته و با تیغه ها برخورد نمیکند. 

قیمت خردکن برقی برسادیس نسبت به کیفیت

وقتی شما از یک دستگاه به جای چندین دستگاه استفاده کنید مسلما هزینه ها تا حد زیادی کاهش پیدا میکند. پس شما به جای خرید چند دستگاه میتوانید فقط از دستگاه همه کاره برسادیس استفاده کنید.

قیمت خردکن برسادیس نسبت به بقیه برندها

خردکن های خارجی یا ایرانی موجود در بازار به دلیل استفاده از آرمیچر در ساختار موتور آنها ، خیلی ضعیفتر نسبت به موتورهای گیربکسی عمل میکنند. پس عملاً شما با آنها نمیتوانید گوشت یا مواد یخ زده یا سفت را خرد کنید و مجبور میشوید دستگاه هایی مثل چرخ گوشت هم تهیه کنید! در واقع یعنی هزینه بیشتر و کارایی کمتر.

جمع بندی

در این مطلب ما سعی کردیم ویژگی ها و کارایی های یکی از بهترین خردکن های ایران را به صورت کامل توضیح دهیم تا بتوانید راحت تر خردکن مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. اگر میخواهید با یک دستگاه در آشپزخانه کار چندین دستگاه را انجام دهید و از هزینه های اضافی راحت شوید انتخاب خردکن برقی برسادیس میتواند به عنوان یک گزینه بسیار مناسب برای شما باشد. ممنونیم که تا انتهای مطلب بهترین برند خردکن برقی در ایران و قیمت روز با ما همراه بودید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *